• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Odpracowanie kary za cheatowanie

#1
Gwiazdka 
Mam pomysł, jezeli ktos dostał słusznego bana za cheaty itd. moze odpracować go robiąc 100 reklam serwerowni lub serwera na którym dostał bana. Dobry pomysł? Chodzi mi tutaj głównie o bany premanentne.
Odpowiedz
#2
Pomysł dobry Uśmiech Rozważę taką możliwość na moim DD2 1.6 Uśmiech
[Obrazek: 76561198028561004.png]

Za brak kultury, obrazę itd. Zgłaszam post do moderacji oraz daje - repa.
Odpowiedz
#3
To nie musi być nawet 100 Uśmiech mozna np dac 40 , to i tak jest wystarczające moim zdaniem. Mysle ze wiekszość osób bedzie wolało poszukac nowego serwa niz ślęczeć nad 100 reklamami Duży uśmiech Ale to już tylko moje osobiste przemyślene Kappa
Odpowiedz
#4
Nie będzie zainteresowania tym.
Odpowiedz
#5
Też tak po czesci uważam, ale po tym jak serwer sie bardziej rozkreci to ludzie bedą chcieli na nim grać i te 40 czy tam ile reklam nie bedzie takie złe Uśmiech A może już teraz ktoś by chciał dostać ub za cheaty? Te reklamy bardzo pomogą, spróbować można no nie? Język Jakichś znaczących zmian to nie wprowadza
Odpowiedz
#6
40 reklam to słaba kara za cheatowanie
100 też

no i

Cheaters gonna cheat
Odpowiedz
#7
Uważam, że cheatowanie to sposób myślenia. Tego się nie wypleni, chyba że jakąś terapią. Ktoś kto raz cheatował, cheatować będzie dalej. Z tymże udowodnienie będzie coraz trudniejsze ze względu na zasłanianie się wkładem w postaci reklam.

Wszelkie inne bany mogą być zdejmowane wcześniej na podstawie reklam. Np. Ban na 1 dzień = 20 reklam. Ban na 7 dni = 7*20 = 140 reklam.
Cheaty niech gniją.



Odpowiedz
#8
Gwiazdka 
Raz dostali bana to i z 2 razem nie bedzie problemu Oczko na serwie zawsze jestem albo ja albo Ty wiec zbanowac można ale wtedy juz bez taryfy ulgowej, kredens 40 to wystarczająca ilośc imo Uśmiech bedzie wiecej to ludzie bedą woleli poszukac innego coda
Odpowiedz
#9
powtórzę: cheaters gonna cheat
Odpowiedz
#10
Gwiazdka 
To tylko stereotyp Uśmiech
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Duende-v2 | Copyright by iAndrew | Modified by SubzR
Menu