• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Podanie Reszej

• Imię: Kacper
  • Nick:Reszej | kickback.com, wcześniej: ProTus, WanTed
  • Steam ID:jutro dostarcze
  • Składka (Tak/Nie): na chwilę obecną nie, ale mogę zareklamować serwer i podać linki. Zaplace gdy będzie to możliwe 
  • Deklarację zrozumiałem(am) i ją przyjmuję (Tak/Nie): Tak
  • Miejscowość: okolice Białegostoku
  • Kontakt: steamcommunity.com/id/olivedeo
  • Doświadczenie w administracji serwerem: oczywiście
  • Znajomość SourceMod'a (komendy admina): 9/10
  • Dlaczego chcesz mieć admina?:chcę zaprowadzić porządek na serwerze. Gram sporo, codziennie od 16-17 do około 23 i dzieją się różne cyrki. Dajmy na przykład Admina sobote... Kpina, na prawdę.
  • O sobie: gram na serwerze od przeszło roku już chyba, jestem częstym bywalcem aczkolwiek miałem małą przerwę że względu na przeprowadzkę. Z reguły jestem miły i spokojny, chyba że ktoś pozwala sobie na za dużo. Jestem perkusistą od 12 lat, interesuje się muzyką, pracuje, uczę się i jakoś to życie tak sobie powoli płynie. Mam nadzieję że z góry moje podanie nie zostanie rozpatrzone negatywnie, że względu że nie mogę w tej chwili zaplacic. Pozdrawiam, Kacper Uśmiech
Kpiną to jesteś Ty i te Twoje podanie.Z tym nickiem będziesz z automatu dostawał ode mnie bana na tydzień za reklame.Jak nie pomoże to i perma.A jak jesteś taki pokrzywdzony tym co sie dzieje na serwerze podczas mojej obecności to składaj skarge i przedstaw dowody smialo Oczko Ale pamiętaj, że zanim wejdziesz na serwer wyswietla Ci sie regulamin.Zapoznaj sie z nim dokładnie i dopiero sie wypowiadaj na tematy o których masz pojecie.
Jakie reklamy gościu ? Nie rozsmieszaj mnie.
Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Twoje podanie zostało odrzucone.

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post.

Z pozdrowieniami,
Zespół naOtwocku.pl

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

MyBB, © 2002-2019 MyBB Group.