• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Podanie o Aministratora

• Imię: Konrad

• Nick: Łapiszon

• Steam ID: STEAM_0:1:109466237

• Składka (Tak/Nie): tak 

• Deklarację zrozumiałem(am) i ją przyjmuję (Tak/Nie): tak

• Kontakt: http://steamcommunity.com/profiles/76561198179198203

• Doświadczenie w administracji serwerem: średnie.

• Znajomość SourceMod'a (komendy admina): tak

• Dlaczego chcesz mieć admina?:  Ponieważ dużo godzin spędzam na serwerze deathrun umiem dogadać się z innymi graczami.jestem uczciwy. Chciałbym zadbać o porządek na serwerze gdy żaden inny administrator nie będzie w stanie.

• O sobie:  Konrad 17 lat. Mieszkam w myslenicach gram w piłke nozną, W counter strike gram od 2 lat moja ranga to Legendary eagle. Chodzę do technikum profil: technik zywienia usług gastronomicznych 
Ogarneity, ma dobry kontakt z osobami grajacymi na serwerze. Moim zdaniem dobry material na admina Uśmiech
Niestety jestem na Nie jestes zbyt agresywny i nie panujesz nad niektórymi emocjami gdzie po prostu wykrzykujesz i ile można to tak nazwać słowa typu "Kurwa ja pierdole" i sam sobą mnie jakąs nie przekonałes
NIE.
[Obrazek: tumblr_lyszyd64hB1r1t4wmo7_400.gif]
Jestem na tak, ale musisz się zmienić ograniczyć wulgaryzmy i chamskie zagrywki, za to ogółem jestem na taki widzę cię bardzo często, jesteś ogarnięty itp. itd.

To tyle z mojej strony Uśmiech
Jestem na nie ponieważ nigdy nie widziałem Cie na serwerze graj częściej Uśmiech
Ronald spotkaliśmy się 3 razy na serwerze :3
Jestem na tak, ponieważ dużo razy widzę go na serwerze oraz jest miły Uśmiech
Jestem na tak ponieważ widzę tego użytkownika często na serwerze umie dogadać się z innymi graczami. Myślę że będzie dobrym adminem
jestem na TAK: często widze cię na serverze, Dogadujesz sie z innymi graczami servera, mysle że mozesz być dobrym adminem Oczko