• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Regulamin Only De_dust2

#1
Regulamin Serwera De_dust2



1. Zasady Ogólne


a) Serwer dostępny zarówno dla Graczy Steam jak i NonSteam.
b) Oficjalną stroną – forum serwera jest naOtwocku.pl
c) Jest 72h (3 dni) na odwołanie od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą H@ tylko ze względu na szczególne okoliczności.
d) Na serwerze ONLY DE_DUST2 nie ma możliwości zmiany mapy.
e) Na serwerze jest obowiązek wykonywania celów mapy. (Terro podkłada bombę, a CT ją rozbraja/ nie dopuszcza do jej podłożenia.)
f) Zakaz spamowania na „y”, „u”, oraz na admin-czacie „u@”
g) Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
h) Wszystkie czity, skrypty są zabronione
i) Zakaz floodowania granatami - tylko 1xHE, 2xFB i 1xSG na rundę.
j) Zakaz utrudniania gry innym Graczom
k) Zakaz wracania do poprzedniej drużyny, gdy PTB Cie przeniesie.
l) Zakaz przebywania TT na respie ponad określony czas ( 1 minuta przed końcem rundy)




2. Kultura


a) Nie obrażamy - Graczy, Adminów oraz innych ludzi.
b) Nie wyrażamy opinii na temat klubów i zespołów sportowych - TO NIE STADION !
c) Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
d) Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOG'ÓW przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
e) Nie utrudniamy graczom którzy chcą podłożyć pakę dlatego jeśli nie chcesz podkładać paki wyrzuć ją na początku rundy na respie
f) Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia i przejściu mutacji głosu
g) Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy itp.



3. Admin


a) Ma na celu utrzymanie porządku na serwerze.
b) Jest po to by rozwiązywać problemy, karać za niestosowne zachowanie oraz łamanie regulaminu.
c) ADMIN MA PRAWO SPRAWDZIĆ KAŻDEGO GRACZA WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA
d) Admin ma prawo dać kick'a graczowi z SB (spec bug) gdy chce go sprawdzić.
e) Admin może grać z SB



4. Czas banów - przykładowy


a) Czity (wh, aim, mh, sh i inne ) – perm
b) Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
c) Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
d) Flood granatami – od 5 min do 1h
e) Spam na say'u (y,u,u@) – od 5 min do 30 min
f) Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
g) Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
h) Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
i) Nadużywanie mikrofonu – 5 min do 30 min
j) Podszywanie się pod cudze nicki – 5 min do 24h
k) Prowokowanie innych Graczy – 5 min do 24h
l) Wejście na aktywnym banie – od 24h do tygodnia (w przypadku pkt. b-k), perm (pkt.a)
m) Przebywanie na respie ponad określony czas - 5 minut a w szczególnych przypadkach do 30 min


5. Postanowienia końcowe

a) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi na forum naOtwocku.pl
b) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt JH@ lub HA przez PW na forum.
c) Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.
d) Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.


1. Admin zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu serwera, jak i regulaminu forum.
2. Admin zobowiązany jest do opłacenia składki.
3. Admin ma obowiązek logować się minimum raz na 48h na forum.
4. Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.
5. Admin przyłapany na używaniu wspomagaczy (wh, aim, sh, skrypty), traci flagi i zostaje
zbanowany na wszystkich serwerach sieci naOtwocku.pl
6. Zakaz wykorzystywania flag dla własnych korzyści.
7. Admin jest od rozwiązywania problemów, a nie ich tworzeniu i zaostrzaniu
8. Zakaz banowania i kick'owania innych adminów. Wyjątkiem może być zgoda opiekuna, j@, h@.
9. Zakaz używania y@ do rozmów z graczami/adminami. Od tego jest zwykły czat i czat admina
10. Zakaz używania opcji slap/slay, gdy nie jest to potrzebne. Opcji slap używamy, gdy gracz jest uwięziony, a gdy to nie pomoże, używamy opcji slay.
11. Admin jest zobowiązany do wykonywania poleceń opiekunów serwera.
12. Powody banów mają być jasne dla gracza i innych adminów.
13. Admin który gra na serwerze, gdzie nie posiada flag, traktowany jest jak zwykły gracz. Wszelkie przewinienia będą karane wg Czasu banów.
14. Zakaz udostępniania swojego konta admina. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku udostępnienia swojego konta, odpowiada admin.
15. W przypadku zgłoszenia podejrzanego gracza, admin ma obowiązek sprawdzenia. W sytuacji, gdy na serwerze jest kilku adminów, decyzję należy wspólnie podjąć.
16. Wszelkie spory między adminami powinny być załatwiane w kąciku admina.
17. Wszelkie nadużycia adminów należy zgłaszać opiekunom.




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Duende-v2 | Copyright by iAndrew | Modified by SubzR
Menu