• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

red..

1. Imię : Paweł
2. Wiek :14
3. Znajomość interpunkcji / ortografii [w skali 1/10] :8/10
4. Ile czasu dziennie spędzasz na forum :2/3 h [szkoła]
5. Czas na forum : 1h ale nadrobie
6. Coś o sobie :Jestem grafikiem komputerowym i zajmuje się tworzeniem stron
7. Dlaczego ty ? : Znam się na tym 

gram na waszym serwerze DR pod nickiem SholenN
Serio ziomek. Napisałeś że dziennie spędzasz 2/3 h na forum a pozniej napisales czas na forum 1 h. Chyba cos sie nie zgadza.
Ciężko znaleźć jakikolwiek plus. Duży minus ode mnie.
Ja dałbym chłopakowi szanse. Nie ma chętnych na to stanowisko. Może być ciekawiej na forum Język
[Obrazek: bqfzSW3.gif]
Przecież to podanie skradło moje serce jestem na tak.
[Obrazek: 76561198236252430.png]
Skoro nie ma chętnych moglibyście dać chłopakowi się wykazać Oczko
Poza tym "pracując" dla was może się przy okazji czegoś nowego nauczyć.
Na tak.
Fajnie byłoby gdybyś zaprezentował nam próbkę swoich umiejętności w postaci ciekawego tematu na forum.

@edit by Bulle [t]: Dla mnie osobiście pokazał już ubogie słownictwo pisząc to podanie na odwal.

Hej ziomeczki ;D Tak zerknąłem sobie tutaj i zobaczyłem tyle opini w stylu " dajmy mu szansę " , " nie ma chętnych" , otóż powiem wam koledzy że pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wzór podania na redaktora. Duży uśmiech Pomyślałem sobie wtedy, z chęcią w przyszłosci postarałbym się o coś takiego zawalczyć , w końcu mam nieźle gadane, zdolności w redagowaniu artykułów posiadam, 200 pomysłów na minutę, na stronach się znam Duży uśmiech Potem